• (Android/iOS) Bubble Pop Origin! Puzzle Game számos primogémát kódol

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Pop Origin! Puzzle Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Pop Origin! Puzzle Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ számos primogémát kódol ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bubble Pop Origin! Puzzle Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Nagyon élvezem ezt a játékot. Ez egy kicsit túl egyszerű, de biztos vagyok benne, hogy ez változni fog, ahogy halad előre. Szeretem az élénk színeket, és azt, hogy ez nem olyan idegrontó játék, mint a többi, amit kipróbáltam. Nagyon jó vele pihenni.

    Sok hirdetés van, törölni fogok egy játékot, mert nem szeretem a hirdetéseket

    Minden szint után hozzáadódik. Megértem, hogy pénzt akarsz keresni. De minden szinten. Gyerünk ember.

    Amikor megpróbálok hirdetéseket nézni, hogy a játék végén extra lépéseket kapjak, akkor az befejezi a játékot, és a kezdőképernyőmre visz.

    Az összes érmém eltűnt, és ez a játék unalmassá vált. Nem vicces.

    Szerintem szórakoztató! Gyors tempó, ez jó (*****) M.W.

    Ha szereti a játékot egy hirdetéssel és egy „Vedd meg ezt” felirattal, minden tevékenységed között ez az a játék, amit keresel.

    Szórakoztató, könnyen célozható, de frusztráló, ha a kiválasztotttól eltérő színt bocsát ki. A hirdetések nem olyan súlyosbítóak, mint a legtöbb játék.

    A játék a 12/1/21-i frissítés után leállt az S-Pennel (tollammal). Most csak akkor tudok célozni, ha az ujjammal játszom. Remélem ezt gyorsan kijavítják.

    Megpróbáltam újratelepíteni az alkalmazást, mert folyamatosan bezárult. Újra akartam kezdeni, de visszakerül oda, ahol az eltávolításkor voltam

    Kezdetben könnyű játszani, de ahogy végigmész a szinteken, a fejlesztő megnehezíti a játékot buborékok adagolásával, amelyeket nem használhatsz addig, amíg el nem veszítesz, és közvetlenül mielőtt elfogy, lehetőséget kapsz, hogy nézz meg egy videót, és szerezz még 3 buborékot. . Például; marad két színed (egy sárga, amit teljesen eltakar a kék), rengeteg tartalék buborékkal, hogy nyerhess... kivéve, hogy csak addig ad sárgát, amíg el nem fogynak a lőhető buborékok, és mindig jön valami, ami dollárba fog kerülni.

    A játék egy jó figyelemelterelő játék, de gyakran meghibásodik vagy lefagy. Eltávolítom a játékot, mert ez mindig megtörténik.

    Ez a játék folyamatosan leáll!!!!

    Csodálatos volt. unatkozom a munkahelyemen. Mostanában, amikor érméket nyerek, leszakítja az általam nyert érméket..nem adja hozzá őket az érméimhez. Javítsa ki kérem

    Szinte 45 másodpercenként van egy hirdetés. Nem köszönöm.

    Bármilyen okból a célzás képessége megszűnt. Már nem szórakoztató játék. A bejegyzés befejezése után azonnal eltávolítom a telefonomról.

    Imádom ezt a játékot, de én játszom, nem te… szóval hagyd abba a nyílvesszőket, ez elvonja a figyelmet

    Bubble Pop Origin! Puzzle Game معمایی mzs

    Szórakoztató játék volt, de azt hiszem, elértem a fizetésért nyerhető szintet. 5 azonos színű golyót ad egymásnak, és egyetlen egy sem mozgatja előre a szintet.

    Függőséget okoz, de nehéz aranyat szerezni.

    Nem szoktam popjátékokat buborékolni, de ez tetszik

    Ha nem szeretnéd elmenteni a játék előrehaladását a Facebookra való bejelentkezéssel, akkor kiesnek a játékból.

    Nincs hang a szinteken, csak a reklámok.

    Bubble Pop Origin! Puzzle Game Головоломки bnle

    Bubble Pop Origin! Puzzle Game Rompicapi ykdg

    Félelmetes játék. De túl sok hirdetés

    Nem rossz játék. De minden szempontból másképp irányít. A hirdetések 30 másodpercesek. Néhányan megszakítják a játékot.

    Jó játék volt a tegnapi frissítésig. Most lefagyott és nem tud játszani

    Tisztességes buborékpompás alkalmazás, bár van egy probléma a hirdetésekkel. A hirdetés előtti képernyő legtöbbször úgy jelenik meg, mintha egy hirdetés betöltődne, és a hirdetés soha nem, de sötéten hagyja a képernyőt, és nem használhatja a bekapcsológombokat. Az alkalmazást újra kell indítani, de ezután újra megtörténik. Lehetséges.

    Jó módja annak, hogy eltöltsön egy rövid időt

    Addig élveztem, amíg játszhatatlanná vált. Mostantól a hirdetésekben nem lesz x a bezáráshoz és a vissza gombbal történő eltűnéshez. Fizettem az ingyenes hozzáadási funkcióért, és hagytam néhány kiegészítést futni, hogy teljesítményt kapjak. Félek újratelepíteni, és elveszítem az összes szolgáltatást, amiért fizettem.

    Ez a játék egyszerűen rendben van. A 167-es szintig elérheti, akkor nem léphet túl egy szintet vásárlás nélkül. Nagyon. Tehát vagy nyisd ki a pénztárcádat, vagy játssz 167 szintet és törölj, mint én.

    eltávolítom. Túl sok hirdetés, ne ugyanazokkal a felugró ablakokkal! Csak a játékot akarom játszani. Kész

    Earn to Die 2 Balapan aqin

    Imádok játszani ezzel a játékkal, de valahányszor telefont cserélek, elölről kell kezdenem.

    A játék so-so; a grafika néha kissé zavaros (a vonal megmutatja, hová megy a labda, majd máshova megy). A hirdetési élmény a valaha volt legrosszabb: játékonként három vagy több hirdetés, többnyire erre az egy termékre válaszoltam, amit nem akarok látni... újra és újra és újra... az általános érzés, hogy "ok ez a játék egyszerűen utál engem." eltávolítom.

    Remekül indult. Néhány szint nem volt túl nagy kihívás. De mostanában a játék lefagy, különösen akkor, ha egy nehéz szakaszt akar legyőzni, és be kell kényszerítenie a játék bezárását és újrakezdését. Nem nagy élmény

    Ez rendben van, tipikus buborékos játék nem sok különbséget jelent a többi buborékos játékhoz képest. Még nem jutottunk el a készítsünk gyümölcslevet. Kíváncsi vagyok, hogy ez is a játék része-e vagy bull-s...t.

    Rendben volt, amíg magasabb szintre nem jutottál. A hirdetések hosszabbak és gyakoribbak, kevesebb kifizetés mellett, ezért eltávolítom.

    Most nem csak azt, hogy nem kapom meg azokat a tételeket, amelyekért fizettem, hanem azokat a tételeket sem, amelyeket néhány pálya előtt és néhány nehezebb pálya alatt meg kell kapnom, ha videókat nézek.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :